Writing Physics at University

Writing Physics at University és una eina de redacció en anglès pensada per a l’alumnat i professorat del l’àmbit de la física i d’àmbits afins. Forma part d’una col·lecció interuniversitària de Guies per escriure en disciplines específiques.

Accés obert: 1a edició (2021)

Table of contents

• 1. What is Physics?
  • 2. General characteristics of writing in Physics
  • 3. Typical text types in Physics
  • 4. Writing conventions in Physics
  • 5. Works and websites of interest in Physics writing

Crèdits

Servei de Llengües (UAB)
Serveis Lingüístics (UB)
Servei de Llengües Modernes (UdG)
Institut de Llengües (UdL)
Serveis Lingüístics (UVic-UCC)

Coordinació

Virgínia Castillo i Enric Serra

Autors

Antoni García-Santiago, Carme Jordi Nebot, Laura Llahí Ribó i Josep Llosa Carrasco

Amb el suport de

Núria Castells Quintana

Adaptació a l’anglès

Paul Doncaster

1a edició

Desembre de 2021

Ajuts

Aquest projecte ha rebut un ajut Interlingua de la Generalitat de Catalunya.