Escriure Ciències Ambientals a la Universitat

Escriure Ciències Ambientals a la Universitat és una eina de redacció en català pensada per a l’alumnat i professorat de graus de biociències i graus afins. Forma part d’una col·lecció interuniversitària de Guies per escriure en disciplines específiques.

Accés obert: 1a edició (2023)

Sumari

• 1. Què són les ciències ambientals?
  • 2. Característiques generals de l'escriptura en les ciències i l'enginyeria ambientals
  • 3. Textos escrits habituals en les ciències i l'enginyeria ambientals
  • 4. Convencions d'escriptura en les ciències i enginyeria ambientals
  • 5. Obres i webs d'interès per a l'escriptura en les ciències i l'enginyeria ambientals

Crèdits

Servei de Llengües (UAB)
Serveis Lingüístics (UB)
Servei de Llengües Modernes (UdG)
Institut de Llengües (UdL)
Servei de Llengües i Terminologia (UPC)
Serveis Lingüístics (UVic-UCC)

Coordinació

Virgínia Castillo i Enric Serra

Autors

Joan Garcia Serrano, Sílvia Llovera Duran (amb la coordinació de Montserrat Noró)

Revisió lingüística

Jordi Giner Ros

1a edició

Febrer de 2023

Ajuts

Aquest projecte ha rebut un ajut Interlingua de la Generalitat de Catalunya.